piątek, 29 kwietnia 2016

Ozspecials - moja pierwsza współpraca

Kilka dni temu dostałam propozycję współpracy z firmą OZSPECIALS
Zdziwiłam się nieco, ponieważ mój blog ma dopiero 5 obserwacji (a wtedy miał nawet 4). Gdy pierwszy szok minął, zgodziłam się. Postanowiłam więc, że opowiem wam dzisiaj o ich sklepie internetowym.
Ozspecials (www.ozspecials.com) to sklep internetowy, w którym możecie zakupić :
- sukienki
- bluzki, koszule
- topy
- stroje kąpielowe
- przeróżne kombinezony
- różne ubrania dla kobiet
- dosłownie wszystko do paznokci
- kolorowe kosmetyki
Ceny zaczynają się już od 1$ USD (w przeliczeniu 3,82 zł) i zazwyczaj nie są wyższe niż 9,99$ USD (w przeliczeniu 38,16 zł).
Kolejnym plusem jest to, że mają darmową wysyłkę na cały świat. Po za tym jeżeli się rozmyślimy, zawsze możemy złożyć reklamację i mamy 100% gwarancji, że otrzymamy pełny zwrot pieniędzy. Ale najlepsze jest to, że na tej stronie panuje niezwykła różnorodność. Znajdziemy tam tysiące ubrań w stylach, w jakich sobie tylko zamarzymy.
Teraz pokaże wam co fajnego u nich znalazłam.
Picture of Fashion Spring Summer Plus Size Floral Print Pattern Casual Dresses
Picture of Star Printed Summer T-shirts
Picture of Women High Neck Racerback Printed Bikini
Picture of 6 Color Metal Bronzing Decal 3d Nail Art Sticker
Słyszeliście wcześniej o tej firmie? Zrobilibyście tam zakupy? Zachęcam do komentowania!

6 komentarzy:

  1. Wow, w takim razie gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć ja dopiero po 3 latach otrzymałam propozycję współpracy, z której ostatecznie zrezygnowałam, bo jestem raczej przeciwniczką, to Tobie szczerze gratuluję współpracy i życzę jej jak najbardziej owocnej! :)

    paczix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow gratuluje współpracy! :)
    https://betheone-wam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to skomentuj. Będzie mi bardzo miło :) Śmiało możesz zostawić link do swojego bloga, chętnie na niego wejdę i coś skomentuję. Przyjmuję propozycję "obserwacja za obserwację", więc się nie krępuj i pytaj ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;**