sobota, 21 maja 2016

Pierwsze blogowe rozdanie

Niespodzianka? Mam nadzieję, że udana :) Już dawno miałam się zabrać za to rozdanie, ale jakoś tak wyszło, że dopiero teraz to wszystko ogarnęłam. A więc bez zbędnej paplaniny, przejdźmy do nagród.
Nagrody :
1. Mały portfelik ze skóry ekologicznej NICOLAS
2. Venita 1-DAY COLOR Koloryzujący spray do włosów (kolor czerwony)
3. Piaskowy pilniczek do paznokci
4. BANDI Oczyszczająca Maska Drożdżowa (próbka)
5. BANDI Krem BB multiaktywny (próbka)
6. BANDI BB Krem SPF 15 (próbka)
Wszystko jest nowe i nieużywane.
Regulamin :
1. Rozdanie trwa od 21.05.2016 do 21.06.2016
2. Wygrywa jedna osoba, która zostanie wybrana w drodze losowania.
3. Aby wziąć udział w rozdaniu, trzeba być publicznym obserwatorem bloga, ale spełniając dodatkowe warunki można otrzymać więcej losów.
4. Pokrywam koszty wysyłki wyłącznie na terenie Polski.
5. Zwycięzca ma 7 dni na podanie adresu do wysyłki, jeżeli tego nie zrobi, odbędzie się kolejne losowanie.
6. Jeżeli zgłosi się 50 osób lub więcej osób to dorzucę coś ekstra.
7. Nie biorę pod uwagę ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych.
8. Wyniki ogłoszę na blogu w nowym poście, po zakończeniu zabawy.
Sposoby na dodatkowe losy :
- polub mój fanpage na FB LINK (+1 los)
- dodaj podlinkowany banner rozdania na swoją stronę/bloga (pierwszy obrazek w tym poście, +1 los)
Po za tym jeżeli jesteś obserwatorem sprzed rozdania to otrzymujesz +2 losy :)
Formularz konkursowy (należy wkleić do komentarza pod tym postem i wypełnić) :
Obserwuję jako :
Lubię fanpage : TAK/NIE (nazwa na FB)
Banner : TAK/NIE (link)
Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK/NIE
E-mail :
Serdecznie dziękuję tym, którzy biorą udział i życzę wam powodzenia ;*

48 komentarzy:

  1. Obserwuję jako : Sabina eM
    Lubię fanpage : TAK Sabina Matusik
    Banner : TAK http://123binka.blogspot.com/
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako : Sylwia Bomba
    Lubię fanpage : NIE
    Banner : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako :Jasmine Vise
    Lubię fanpage : TAK/(nazwa na FB)Bernadetta Bomba
    Banner : TAK/https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1798066143747590?pnref=story
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail :bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako : Evelyn
    Lubię fanpage :Wiesz że tak bez nazwiska
    Banner : Nie mam bloga więc nie
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : Obserwuje od zawsze
    E-mail : napisz do mnie na facebook'u ok?
    Chcę tę pianke albo portfel o ile coś w ogóle wygram hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje losy : 8, 9, 10, 11
      Jeżeli chodzi o wygraną to zostanie wylosowana jedna osoba, która wygra wszystko :)

      Usuń
  5. obserwuję jako: lili lala
    lubię fanpage jako: Sandra Melaniuk
    banner: -
    jestem obserwatorem sprzed rozdania: nie
    email: karmelciaxd@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój los : 12
      Dostajesz jeden los, ponieważ nie widzę, żebyś obserwowała fanpege'a.

      Usuń
  6. Obserwuję jako : Julia S
    Lubię fanpage : NIE
    Banner : TAK (https://plus.google.com/100126847614703084764/posts/j5FnMvDpVAN)
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : juliette109@wp.pl
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako : Fu Zja
    Lubię fanpage : TAK, jako Mana Kamisaka
    Banner : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : fejsfan00@gmail.com
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako : Ania Wanna
    Lubię fanpage : TAK (ala mias)
    Banner : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : shju@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a juz 4 raz dodaje tę wiadomość, więc może nie powinnam brać udziału w rozdaniu ?:)
      spróbuję raz jeszcze!
      obserwuję jako karolajn.el
      lubię fanpage: Karolina L.
      banner: nie
      jestem obserwatorem sprzed rozdania: tak
      e-mail: bykarolajn.el@gmail.com

      Usuń
    2. Twoje losy : 19, 20, 21
      Nie widzę, żebyś polubiła fanpage'a, dlatego dostajesz 3 losy, a nie 4.

      Usuń
  9. Obserwuję jako : Klaudia Cebula
    Lubię fanpage : TAK/ Klaudia Ceebula
    Banner : TAK/ zaklecienaszczescie.blogspot.com
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : klaudiaannacebula@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako : Kasia Pasiut
    Lubię fanpage : TAK jako Kaśka Pasiut
    Banner : TAK - https://plus.google.com/105212610056228000712/posts/UiyYB17H6fE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : pasiut16kasia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje losy : 27, 28
      Dostajesz dwa losy, ponieważ nie widzę, żebyś polubiła na FB.

      Usuń
  12. Obserwuję jako : Rainbow Unicorn
    Lubię fanpage : NIE
    Banner : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : rainbow29unicorn@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. obs-Magdalena B
    FB-Magdalena Błaże...
    nie obs przed rozdaniem :)
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako : Helga
    Lubię fanpage : TAK
    Banner : NIE, bo nie mam bloga
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : helga.oxymore@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako : Nadia
    Lubię fanpage : TAK Malinowy Skarbiec
    Banner : TAK http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuje jako Love Love baner Świat dziewczyn
    Lubie fanpage Tak
    Nie obs przed rozdaniem
    E-mail Ifka09@op.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój los : 37
      Dostajesz jeden los ponieważ nie wiem pod jaką nazwą lubisz fanpage, po za tym i tak nie widzę nowych polubień.

      Usuń
  17. Obserwuję jako : Serenitka B
    Lubię fanpage : TAK Monika Bochman
    Banner : TAK https://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : akasha162@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako : Klaudia M
    Lubię fanpage : TAK Klaudia Klaudia
    Banner : TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/827382337406725
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako : Beata Kandzia
    Lubię fanpage : TAK jako Beata Kandzia
    Banner : TAK (link) https://plus.google.com/u/0/110061712332260582292/posts/c8cMmoRzbzM
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : beatakandzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako : sylwia dziadkowska
    Lubię fanpage : NIE
    Banner : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : czarna.siostra@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako : dorota wysocka
    Lubię fanpage : NIE (nazwa na FB)
    Banner : NIE (link)
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako : lizzie
    Lubię fanpage : TAK Elżbieta Świtulska
    Banner : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to skomentuj. Będzie mi bardzo miło :) Śmiało możesz zostawić link do swojego bloga, chętnie na niego wejdę i coś skomentuję. Przyjmuję propozycję "obserwacja za obserwację", więc się nie krępuj i pytaj ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;**