sobota, 24 września 2016

Rozdanie kosmetyków prawie nieużywanych

Witajcie! Pewnie znacie to uczucie gdy kupicie jakiś kosmetyk, użyjecie go raz czy dwa, ale okazuje się, że to jednak nie to. Podkład okazał się za ciemny, a olejek do włosów wam nie pomógł. Ja i moja mama mamy właśnie takie kosmetyki. Pomyślałam, że szkoda, żeby się zmarnowały jeżeli komuś mogą się przydać. Więc co wy na to by zrobić rozdanie? ;)
Kosmetyki są w bardzo dobrym stanie, a zostały użyte max 3 razy, więc myślę, że to dobra okazja dla was by coś przetestować.
Nagrody :
1. CZYSTE PIĘKNO Hydro serum, kwas hialuronowy, witamina B3, pantenol
2. Miss sporty SoClear podkład, 001 light
3. MARION OLEJKI ORIENTALNE nawilżenie włosów, migdały, dzika róża
4. Bell NAIL ENAMEL HAPPY pastelowy lakier do paznokci
5. BANDI PROFESSIONAL krem z witaminą C SPF 20 (próbka)
Regulamin :
1. Rozdanie trwa od 24.09.2016 do 24.10.2016
2. Aby wziąć udział w zabawie trzeba być publicznym obserwatorem bloga, ale spełniając dodatkowe warunki można otrzymać więcej losów. Łącznie można zdobyć 6 losów.
3. Wygrywa jedna osoba, która zostanie wylosowana.
4. Koszty przesyłki pokrywam ja.
5. Przesyłka wyłącznie na terenie Polski.
6. Osoba, która zaobserwuje bloga tylko na czas rozdania, zostanie wpisana na "Czarną listę", co oznacza, że nie będzie mogła brać udziału w kolejnych rozdaniach i konkursach na moim blogu.
7. Zwycięzca ma 7 dni na podanie adresu do wysyłki, jeżeli tego nie zrobi odbędzie się kolejne losowanie.
8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29.07.1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
9. Udział w zabawie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.
10. Wyniki ogłoszę w nowym poście po zakończeniu rozdania.
Sposoby na dodatkowe losy :
- polub mój fanpage na facebook'u LINK (+1 los)
- dodaj podlinkowany baner rozdania (obrazek na samym początku) na swoją stronę/bloga (+1 los)
- udostępnij link do rozdania na facebook'u (+1 los)
Jeżeli jesteś obserwatorem sprzed rozdania dodatkowo otrzymujesz 2 losy :)
Wzór zgłoszenia (należy wkleić do komentarza pod tym postem i wypełnić) :
Obserwuję blog jako :
Lubię fanpage : TAK/NIE (nazwa)
Baner : TAK/NIE (link)
Link na FB : TAK/NIE (link)
Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK/NIE
E-mail :
Dziękuję za udział :) Powodzenia!




41 komentarzy:

  1. Obserwuję blog jako : Ania Wanna
    Lubię fanpage : TAK (Ala Mias)
    Baner : NIE
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : shju@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako :Jasmine Vise
    Lubię fanpage : TAK/Bernadetta Bomba
    Baner : NIE
    Link na FB : TAK/https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1850651881822349?pnref=story
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail :bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako : Sylwia Bomba
    Lubię fanpage : NIE
    Baner : NIE
    Link na FB : TAK https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/601178220087517
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje blog jako: Sylwia Jamrozik
    Lubię fanpage : TAK Sylwia Jamrozik
    Baner : NIE
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : sylwia.jamrozik@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie biorę udziału, ale fajny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję blog jako : Doris San
    Lubię fanpage : TAK. Doris San
    Baner : NIE
    Link na FB : TAK
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    Udostępniłam link na swoim profilu z rozdaniem :)
    E-mail : prettygirls076@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje blog jako: kato nna
    Lubię fanpage : NIE
    Baner : NIE
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : katonna666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję blog jako : Julia S
    Lubię fanpage : NIE
    Baner : TAK https://plus.google.com/u/0/100126847614703084764/posts/dNeagmaxgZV
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : juliette109@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział w konkursie.
    Obserwuję blog jako : Roxolana
    Lubię fanpage : TAK nazwa - Roxo Lana
    Baner : NIE
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : dziewczynazxxwieku@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. a to zgłaszam się ;D
    obs-Magdalena B
    obs przed rozdaniem-tak :D
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję blog jako : Katarzyna Wojnar
    Lubię fanpage : NIE
    Baner :NIE
    Link na FB :NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania :NIE
    E-mail : kaskaw8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blog jako : swiaturody159
    Lubię fanpage : NIE
    Baner : TAK http://swiaturody159.blogspot.com
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : swiaturody159@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje losy : 30, 31
      Nie obserwujesz przypadkiem jako Karolina W? ;)

      Usuń
  13. Lubię fanpage : TAK (Marce Lita)
    Baner : TAK (http://mundodemarcelita.blogspot.com/)
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : muchacita@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako : Klaudia M
    Lubię fanpage : TAK Klaudia Klaudia
    Baner: TAK https://plus.google.com/107413678601572278647/posts/EUeXeAZNHiC
    Link na FB : TAK https://www.facebook.com/izabela.orlinska.7/posts/902374466574178
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje blog jako: Renata Ciosek
    Lubię fanpage : TAK Renata Ciosek
    Baner : NIE
    Link na FB : TAK https://www.facebook.com/hamsterciara/posts/298108807234938
    jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : renata-ciosek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog jako : WikiLifeStyle
    Lubię fanpage : TAK Wiktoria Bernad
    Baner : TAK http://wiki-life-style.blogspot.com
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail :wiktoria.bernad@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję blog jako : Ania Smutek
    Lubię fanpage : TAK jako Ania Smutek
    Baner : TAK zubrzycanka.blogspot.com
    Link na FB : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail :gabsyrenka@interia.pl
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje losy : 46, 47, 48
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Obserwuję blog jako : Saszka K
    Lubię fanpage : TAK/Saszka Kołodziej
    Baner : NIE (link)
    Link na FB : TAK: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1813771555566787&id=100008018799239&pnref=story
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję blog jako : Pati Zabkol
    Lubię fanpage : TAK (Patrycja Dali)
    Baner : NIE
    Link na FB : TAK (https://www.facebook.com/profile.php?id=100011300082286)
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail :patizabkol@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję blog jako : Elżbieta Świtulska
    Lubię fanpage : TAK Elżbieta Świtulska
    Baner : NIE
    Link na FB : TAK https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1472155846146350?pnref=story
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : elzbieta.switulska@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję blog jako: r.helt
    Lubię na fb : TAK Krystyna H
    Baner : Nie
    Link na FB:https://www.facebook.com/krystyna.helt
    Jestem obserwatorem sprzed rozdamnia: Nie
    E-mail: r.helt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to skomentuj. Będzie mi bardzo miło :) Śmiało możesz zostawić link do swojego bloga, chętnie na niego wejdę i coś skomentuję. Przyjmuję propozycję "obserwacja za obserwację", więc się nie krępuj i pytaj ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;**