sobota, 1 października 2016

Moja praca została wyróżniona!

Cześć! Jeszcze w sierpniu na tych blogach : KLIKKLIK i KLIK został zorganizowany wakacyjny konkurs. Żeby wziąć w nim udział trzeba było narysować swoje wyobrażenie wakacji. Jak wiecie nie umiem za bardzo rysować (możecie nawet zajrzeć w zakładkę "Moje rysunki" by się o tym przekonać), ale to lubię oraz lubię brać udział w konkursach. Postanowiłam, że zaryzykuję. Oto moja praca :
W moim rysunku nie chodzi o to by był ładny. On miał mieć przekaz. A chodzi to o to, że gdy są wakacje (lipiec, sierpień) jest piękna pogoda, a my jesteśmy szczęśliwi i beztroscy. Nie myślimy o tym co będzie dalej (wrzesień, październik). Jest to dla nas daleki obraz, czasem myślimy o tym okresie powakacyjnym, źle się on nam kojarzy, ale zbytnio się tym nie przejmujemy, nie ma tam nas. Mam nadzieję, że rozumiecie o co mi chodzi :)
Jak już pewnie się domyślacie po tytule, moja praca otrzymała wyróżnienie. Uważam to za sukces bo naprawdę rysuję jak przedszkolak i dziwię się, że cokolwiek wygrałam. A co wygrałam?
Śliczny rysunek słonika, prawdopodobnie autorstwa Doris San z bloga Pretty-Girls bo to od niej dostałam paczkę.
Dwie wlepki z logiem jej bloga.
Dwie białe bransoletki.
Jeszcze raz dziękuję dziewczynom za to iż uznały, że mój rysunek jest wart wyróżnienia. Sprawiłyście mi tym ogromną niespodziankę i humor od razu mi się poprawił ;) Po za tym świetnie się bawiłam rysując.
I to już chyba koniec.
Lubicie rysować? Jak wam to idzie? Wygraliście coś kiedyś?

3 komentarze:

  1. gratuluje ♥ być docenionym to wspaniałe uczucie :D
    super, że dzięki swojej kreatywności udało ci się wygrać takie ciekawe nagrody :)
    bransoletki bardzo ładne :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię rysować bo de-motywuje mnie to że nie wychodzi tak jak bym chciała.
    Aż dziwię się że miałam 6 z plastyki w gimnazjum bo rysuję gorzej niż ty. Kiedyś wygrałam konkurs ale nagroda to jakieś dno było - malutkie pudełeczko, a drugie miejsce dostało biżuterię to mnie zniechęciło do końca ale teraz biorę udział w blogowych konkursach (w tym Twoim). Może kiedyś coś wygram....

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to skomentuj. Będzie mi bardzo miło :) Śmiało możesz zostawić link do swojego bloga, chętnie na niego wejdę i coś skomentuję. Przyjmuję propozycję "obserwacja za obserwację", więc się nie krępuj i pytaj ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;**