niedziela, 25 czerwca 2017

Brand Sabbath - spis i wyszukiwarka influencerów!

Hej! Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o pewnej stronie internetowej, o której powinien wiedzieć każdy bloger, czyli brandsabbath.com

Na tym portalu mam konto właściwie od samego jego początku, dlatego uważam, że jest godny polecenia. Tę stronę nazwałabym takim "blogowym facebookiem". Można tutaj poznać wielu innych blogerów i youtuberów, obserwować ich, przeglądać ich profile, a nawet z nimi pisać! Sami na swoim profilu możemy dodać informacje o sobie, zdjęcie profilowe, linki do social mediów oraz kategorie, do których możemy zaliczyć naszą twórczość. Po za tym możemy dodawać posty oraz zdjęcia, a wszystkie nowe posty trafiają na "strumień główny", czyli innymi słowy główną stronę, dzięki temu możemy promować nasze blogi czy też kanały na YouTube.
Na Brand Sabbath możemy znaleźć też tzw. Akademię, czyli miejsce, gdzie umieszczane są porady dotyczące prowadzenia instagrama, bloga i youtuba.
Najciekawszą opcją na tym portalu chyba jest... zarabianie. W zakładce "zlecenia" umieszczane są różne kampanie. Możemy wybrać sobie dowolny rodzaj kampanii (wizerunkową lub linkową), dowolną ofertą, a najlepsze jest to, że można brać udział w nieograniczonej liczbie kampanii jednocześnie!
Strona ta została założona zaledwie kilka miesięcy temu, więc stale się rozwija, a my, użytkownicy możemy na luzie przedstawiać swoje propozycje adminom i możemy liczyć, że zostaną rozważone :)
Korzystanie z serwisu jest w pełni darmowe.
Co tu jeszcze mówić? Załóżcie konto i sami się przekonajcie ;)
Aby to zrobić KLIKNIJ TUTAJ
Znacie ten serwis? Co sądzicie o takich portalach?

8 komentarzy:

  1. Hej! Jeszcze nie przywykłam do nowego wyglądu bloga i myślałam, że źle trafiłam haha
    Fajna strona, bardzo pomocna.. jednak ja bloga ani nic takiego nie prowadzę, więc nie dla mnie. W każdym razie dobrze, że coś takiego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej stronie, ale jest bardzo ciekawa i zaczynam się z nią poznawać :D zarabiasz na tej stronie? jak to się robi? czy to bezpieczne? chętnie poczytałabym o tym więcej :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno zaczęłam "bawić się" w zarabianie na tej stronie i uzbierałam kilka złotych :D Nie ma co się martwić, jest to w pełni bezpieczne i legalne ;) Może kiedyś omówię szerzej temat zarabiania przez internet.

      Usuń
  3. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3
    CALLOFBEAUTY
    zrinka_skiljo

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs! I follow you, I hope you will follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej stronie :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna i pomocna strona. Dzięki za wpis. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno sama zarejestrowałam się na tej stronie!
    Trafiłam na nią przez przypadek, ale jeszcze nie zdecydowałam się na zarabianie. Ciągle mam wątpliwości :D

    pozdrawiam,

    liveandletread

    https://live-and-let-read.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to skomentuj. Będzie mi bardzo miło :) Śmiało możesz zostawić link do swojego bloga, chętnie na niego wejdę i coś skomentuję. Przyjmuję propozycję "obserwacja za obserwację", więc się nie krępuj i pytaj ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;**