piątek, 24 marca 2017

Pierwsza rocznica bloga - 35 faktów o mnie

Dokładnie rok temu, 24 marca 2016 roku napisałam na tym blogu pierwszy post. Było to "oficjalne otwarcie bloga", ponieważ powstał on już parę dni wcześniej, a w tamtym momencie był już "gotowy do użytku". Ten rok minął mi niesamowicie szybko. Był dla mnie bardzo szczęśliwym rokiem jako dla blogerki, ponieważ zyskałam duże grono czytelników, zaczęłam prowadzić bloga bardziej profesjonalnie i myślę, że się rozwinęłam. Bardzo dziękuję wszystkim czytającym, komentującym i ogólnie się tutaj udzielających bo bez Was mnie by tu nie było. Jesteście dla mnie motywacją by się nie poddawać i robić swoje.
Tą pierwszą rocznicę postanowiłam uczcić otwierając się przed Wami, byście mogli mnie lepiej poznać. A więc... nie ma co zwlekać ;)
Fakty o mnie :
1. Mam na imię Klaudia (to chyba raczej każdy wie).
2. W październiku skończę 16 lat.
3. Mieszkam na wsi, nie mieszkam tu od zawsze, wcześniej mieszkałam w małym miasteczku.
4. Dolny Śląsk to moje województwo.
5. Jestem bardzo wysoka w porównaniu do moich koleżanek, kiedy ostatnio się mierzyłam miałam 175 cm.
6. Ważyłam wtedy 59 kg z czymś.
7. Gdy miałam 10/11 lat to dopiero zaczęłam nosić długie włosy, ponieważ wcześniej rodzice wręcz zmuszali mnie do ich obcinania na krótko, chociaż zawsze marzyłam o długich włosach.
8. Gdy miałam 13 lat wykryto u mnie chorobę Hashimoto.
9. Fakt, że mam coś nie tak z tarczycą jakoś mnie nie przejął, ale gdy pani doktor powiedziała mi, że nie mogę jeść m.in glutenu i nabiału to się obraziłam xD
10. Około 2 lat od wykrycia choroby starałam się unikać glutenu, ale mleka i innych wyrobów mlecznych nie potrafiłam sobie odmówić.
11. Parę miesięcy temu odkryłam mleka roślinne. Od tamtej pory unikam mleka krowiego jak ognia.
12. Moje ulubione mleka roślinne to ryżowe i kokosowe.
13. Pierwszy raz pomalowałam rzęsy w wieku 14 lat.
14. Dosyć rzadko się maluję, do szkoły praktycznie wcale. Wynika to z lenistwa, ale także z tego, że nie chcę niszczyć sobie cery.
15. Gdy mam nałożony na siebie podkład odczuwam lekki dyskomfort.
16. Od dawna moim must-have jeżeli chodzi o kosmetyki jest pomadka ochronna do ust.
17. Jakoś w wieku 12 lat zaczęłam mieć problemy z trądzikiem, które ciągną się do teraz.
18. Gdy miałam 13 lat można powiedzieć, że zaczęłam walkę z trądzikiem bo wtedy wybrałam się na pierwszą wizytę u kosmetyczki, do której obecnie chodzę regularnie.
19. Jestem introwertykiem i melancholikiem.
20. Jestem leniwa, często mam takie momenty, że nic mi się nie chce.
21. Od kiedy pamiętam jestem nieśmiała, ale staram się z tym walczyć.
22. Jestem raczej typem człowieka spokojnego i poukładanego, ale też czasami bywam nerwowa.
23. Nigdy nie farbowałam swoich włosów.
24. Wolę angielskie piosenki od polskich.
25. Na mój telefon trafiają tylko te utwory, które naprawdę polubiłam.
26. Moją ulubioną piosenkarką jest Hannah Telle, ale nie jestem jej jakąś fanką, po prostu lubię jej twórczość.
27. Nie ograniczam się do jakichś określonych gatunków muzycznych, słucham tego co mi się podoba.
28. Toleruję wszystkie gatunki muzyczne oprócz disco polo i polskiego rapu.
29. Moje ulubione gry to Life Is Strange i The Sims 4.
30. W wieku 8/9 lat rozpoczęłam przygodę z grami komputerowymi.
31. Zawsze ciągnęło mnie do zwierząt.
32. Nie umiem rysować.
33. Blogowaniem interesuję się od 11 roku życia.
34. Jakby zliczyć wszystkie blogi, które utworzyłam w swoim życiu to było ich kilkanaście.
35. Uwielbiam czytać.
To by było na tyle o mnie, może kiedyś zdradzę Wam więcej ;)
Jeszcze raz dziękuję za to, że sprawiliście, że mój blog "dożył" roku. Do napisania!

5 komentarzy:

  1. Super post! Miło Cię bliżej poznać xD Gratuluję tego roku! Tak szybko zleciało :) Życzę wytrwałości w blogowaniu. I rzeczywiście coraz lepiej Ci to idzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi, też jestem introwertykiem i melancholikiem.
    Pozdrawiam! :*

    Mój kawałek Internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. No to nieźle Klaudia ;) Gratuluję wytrwałego roku prowadzenia bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję już roku, życzę ci kolejnego roku. mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy wpis! Bardzo lubię czytać takie notki :)

    Zapraszam na alergiczne.info

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to skomentuj. Będzie mi bardzo miło :) Śmiało możesz zostawić link do swojego bloga, chętnie na niego wejdę i coś skomentuję. Przyjmuję propozycję "obserwacja za obserwację", więc się nie krępuj i pytaj ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;**