poniedziałek, 3 lipca 2017

Rozdanie : Wygraj wybraną przez siebie książkę! #2

Jestem geniuszem! W ten weekend, który właśnie minął chciałam napisać ostatni post w tym roku z serii "Czerwiec dla nastolatek". I co? Psińco! Skapnęłam się, że już lipiec xD
Chociaż w tym roku ta seria słabo wyszła, to pocieszam was rozdaniem, już drugim zorganizowanym z okazji "Czerwca dla nastolatek". Tak jak w ostatnim rozdaniu zwycięzca wygrywa wybraną przez siebie książkę i krem. Powieści było przeczytane przeze mnie tylko raz i są jak nowe.
Książki możliwe do wygrania :
- "Księżniczka i żebraczka" - Kate Brian
- "Ucieczka" - Ewa Sitarek
Zwycięzca dostanie także próbkę kremu AA laser white krem na dzień.
Regulamin :
1. Rozdanie trwa od 03.07.2017 do 03.08.2017
2. Aby wziąć udział w zabawie należy być publicznym obserwatorem bloga (1 los), ale spełniając dodatkowe warunki można otrzymać więcej losów. Łącznie można zdobyć ich 7.
3. Jedna osoba, która zostanie przeze mnie wylosowana otrzyma wybraną przez siebie książkę.
4. Koszty przesyłki pokrywam ja.
5. Przesyłka wyłącznie na terenie Polski.
6. Osoba, która zaobserwuje bloga wyłącznie na czas rozdania, zostanie wpisana na "Czarną listę", co oznacza, że nie będzie mogła brać udziału w następnych rozdaniach i konkursach na moim blogu.
7. Zwycięzca ma 7 dni na podanie adresu do wysyłki, jeżeli tego nie zrobi odbędzie się kolejne losowanie.
8. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29.07.1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
9. Udział w zabawie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu.
10. Wyniki ogłoszę w nowym poście po zakończeniu rozdania.
Sposoby na dodatkowe losy :
- polub mój fanpage na facebook'u LINK (+1 los)
- dodaj podlinkowany baner rozdania (początek posta) na swoim blogu/stronie (+1 los)
- zaobserwuj mnie na instagramie LINK (+1 los)
- zaobserwuj mnie na snapchacie : hamsterciara (+1 los)
Jeżeli jesteś obserwatorem sprzed rozdania otrzymasz dodatkowo dwa losy :)
Wzór zgłoszenia (należy wkleić do komentarza pod tym postem i wypełnić) :
Obserwuję blog jako :
Wybieram książkę : (można wybrać tylko jeden tytuł)
Lubię fanpage : TAK/NIE (nazwa)
Baner : TAK/NIE (link)
Obserwuję na instagramie : TAK/NIE (nazwa)
Obserwuję na snapchacie : TAK/NIE (nazwa)
Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK/NIE
E-mail :
Powodzenia! :)

27 komentarzy:

  1. obs-Magdalena B
    wybieram - "Ucieczka" - Ewa Sitarek
    udostępniam: https://plus.google.com/u/0/108943940629135319339
    obs przed rozdaniem
    lady1307@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję blog jako :Jasmine Vise
    Wybieram książkę :"Ucieczka"
    Lubię fanpage : TAK/Bernadetta Bomba
    Baner :NIE
    Obserwuję na instagramie : NIE
    Obserwuję na snapchacie :NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail :bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję blog jako : Sylwia Orzechowska
    Wybieram książkę : Ucieczka
    Lubię fanpage : NIE
    Baner : NIE
    Obserwuję na instagramie : TAK sylviaorzechowska
    Obserwuję na snapchacie : TAK/NIE (nazwa)
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! PS: Do you want to follow each other? Let me know on my blog! :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rozdanie! życzę wszystkim powodzenia ja niestety mam pecha i rzadko wygrywam :(
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. your post very good and very nice. See Every Dress on the Red Carpet and you want more fashion styles ideas check this Blog lifestylebean.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to chyba na starcie odpadam ze względu na to, że nie jestem nastolatką haha :D
    Ale powiem Ci, że bardzo fajny pomysł na promowanie bloga naprawdę! Też chyba bym spróbowała ale nie mogłabym się pogodzić z oddaniem książeczki, w sumie sprzedaż też by nie wchodziła w grę - moje małe książkowe dzieci haha :D Czekam na simsowy pościk pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba być nastolatką by wziąć udział w rozdaniu, po prostu tematyka tych książek jest taka "nastolatkowa", no chyba, że takiej nie lubisz :D Rozumiem ten ból przy oddawaniu książek, ale niestety muszę to robić, bo już na półce miejsce brak xD

      Usuń
  8. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie biorę udziału w rozdaniu, ale życzę wszystkim powodzenia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję blog jako : Sabina eM
    Wybieram książkę : Księżniczka i żebraczka
    Lubię fanpage : TAK Sabina Matusik
    Baner : TAK https://123binka.blogspot.com/
    Obserwuję na instagramie : TAK, greenxsm
    Obserwuję na snapchacie : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : sabinkaemm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wybieram książkę : Księżniczka i żebraczka
    Lubię fanpage : TAK (ala mias)
    Baner : NIE
    Obserwuję na instagramie : TAK(ala,mias)
    Obserwuję na snapchacie : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : 09kwa123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję blog jako : Wero Nika
    Wybieram książkę : "Ucieczka" - Ewa Sitarek
    Lubię fanpage : NIE
    Baner : TAK https://plus.google.com/u/0/107136772693753931985/posts/dZVge3si79V
    Obserwuję na instagramie : TAK weraa517
    Obserwuję na snapchacie : TAK verka_00
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail :ronni09876@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję blog jako : revqua
    Wybieram książkę : Ucieczka
    Lubię fanpage : TAK Roksana Naprawa
    Baner : TAK http://revqua.blogspot.com/
    Obserwuję na instagramie : TAK roksana.naprawa
    Obserwuję na snapchacie : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : revqua12@gmail.cm

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję blog jako : Zaczytana56 MamaDela
    Wybieram książkę : "Księżniczka i żebraczka" - Kate Brian
    Lubię fanpage : NIE
    Baner : TAK: https://plus.google.com/u/0/105698218508894857875/posts/2Eiw1bcdaBE
    Obserwuję na instagramie : NIE
    Obserwuję na snapchacie : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : NIE
    E-mail : dela56ad.wrob@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję blog jako : Klaudia M
    Wybieram książkę : Ucieczka
    Lubię fanpage : TAK jako Klaudia Klaudia
    Baner : TAK https://plus.google.com/u/0/107413678601572278647/posts/N9DYFyv116z
    Obserwuję na instagramie : TAK jako xklaudiax12
    Obserwuję na snapchacie : NIE
    Jestem obserwatorem sprzed rozdania : TAK
    E-mail : Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję blog jako : Pani Lecter
    Wybieram książkę :Ucieczka
    Lubię fanpage : TAK Agata Nalborska
    Baner : TAK https://plus.google.com/u/0/104846592253994216378/posts/hRqZh2JL7JT
    E-mail : agatajedynamla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje losy : 40, 41
    Przykro mi, ale nie ma Cię na liście osób lubiących fanpage, więc nie mogę zaliczyć Ci za niego losu.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś to skomentuj. Będzie mi bardzo miło :) Śmiało możesz zostawić link do swojego bloga, chętnie na niego wejdę i coś skomentuję. Przyjmuję propozycję "obserwacja za obserwację", więc się nie krępuj i pytaj ;)
Dziękuję za komentarz i pozdrawiam ;**